« あけましておめでとうございます。 | Main | ルークのオビ。 »

久しぶりの青山

青山のショップで「レインコートフェア」があったので行ってきました。

同時に「カラー&リーシュのオーダー会」もあったので、今日はスタッフも大勢。
ワンコも大勢。

ルークは大好きな(←私が)ウェルッシュテリアのフーリーと。

Img_6625a


コナは大好きなスカイと大先輩ジュリアスと一緒に。

Img_6627a


コナとスカイは遊びだしたら止まらないくらい仲良し・・・・・のはずなのに、
今日は何か調子が合わなかったのかなかなか遊び始めません。
それでも、何度かおもちゃをひっぱったりおすもう遊びをしたりしてました。
ふたりが遊ぶ姿を見るのが私にとってもストレス解消なんだから、
もっともっと遊んでほしかったです。
今度はうちでいっぱい遊んでね。

Img_6631a


その間、なぜかルークはサークルの中へ。
でもなんか楽しそうなルーク。
平和なワンコです。

Img_6634a


« あけましておめでとうございます。 | Main | ルークのオビ。 »

『ルーコナ!』」カテゴリの記事

Comments

ルークちゃんもコナちゃんもお店の看板犬みたいですhappy01
ワンコ同士で遊ぶ姿には私も癒されていました、
でも引越し以降はなかなか遊ぶ機会が作れず、
ワン王子もつまらなそうです(p´□`q)゜o。。

でもワン王子がお店にいたら・・・
キャー、想像しただけで冷や汗が出そうです(笑)

>ナオさん、
ルーコナ、看板犬になれますかね?
犬たちの楽しい遊びはほんとに見てても気持ちいいよね。

今はそちらも雪の日が多くて
お散歩で他のワンコに会う機会も少ないんでしょうね。
春が待ち遠しいね。

》キャー、想像しただけで冷や汗が出そうです(笑)
えーー?どうして?
まだ落着きがないから?
帰り際に7か月のウェルッシュの女の子が来てたんだけど、
コナはがぅしちゃうし、ルークは逃げ回ってるし・・・。
うちもそんなんですよー。

あやさん、ルーク、コナ♡

この前は久しぶりに会えて嬉しかったで~す!!
今度はもっと遊ぼうね~、コナ☆

ルークに私も癒されたぁ♪

はじめまして♪福岡在住のmamiです。。
私は、幼い時からレイクが好きで、昨年秋念願のレイクの男の子を飼い始めました!!名前は「グラント」です♪
我が家には、父が大好きな2代目エアデールもいます。。
父が毎週欠かさずレイクとエアデールのプラッキングをしてくれています。
グラントとルーク君の毛色や行動などがそっくりで驚いています!
また、おじゃましま~す(^^)

本当、看板犬なルーコナちゃんheart
そのまま置物にしたいくらいですね~
実家のトムもコナちゃんやスカイちゃんみたく美犬さんになれるようにがんばらなきゃですね~
って、その前にleiaのプラッキングもがんばらなきゃですね~shineってお店頼みですけど~(笑)
最後のルークくん、本当、性格のよさがでてますよね~かわいい~heart04

〉スカイさん、

もっと遊ぶのを期待してたのにね。
お店だったから、どちらもちょっと遠慮気味だったかな?!
また遊んでくださーい。

ルークはネコ的だとコナが言っておりました( ´艸`)プププ

〉mamiさん、

ようこそ。
月に数回しか更新しないブログなのに、遊びに来てくれてありがとうございます。

グラント君の姿、ぜひ見たいなぁ。
ブログなどはされてないのですか?

お父様が毎週プラッキング?
すごいですねぇ。
レイク一匹でも大変なのに、エアデールもしてるなんて。
さぞきれいなんでしょうね。

ルークと似ているグラント君、もしよかったらどちらの出身か教えてください。

〉arimiちゃん、

看板犬できますかね?
たぶんコナはこなしそうだけど、ルークは愛想ないんだよね。
写真ではニコニコしてるけど、実際はちょっと興奮して口が開いてるだけなんですよgawk

その後トム君はどうしてるかな?
子犬の成長は早いから、写真たくさん撮っておいてね。

私のブログにお越し頂きありがとうございま~す♪

グラントはショードックではありませ~んsweat01
父の趣味がプラッキングだけですcoldsweats01

ルーク君はどちらの出身ですか?
もしかして山梨県ですか・・・?

FCIインターに出店することが多いので、関東方面に行く際には、ご連絡しま~すnotes
いつかはルーク君にお会いしたいですhappy01
・・・と、グラントも言ってます(笑)

>mamiさん、

え?あんなにかっこよくて、ショードッグじゃないの?
お父様、すごいですねぇ。

ルークはカナダ生まれなんですよ。
2006年秋に一緒に日本に帰ってきました。
だから日本には親戚さんはいないんですよ。
だからよく似た子に会うのはとっても楽しみ。
きっとグラントくんとご対面しましょうね。

ルーク君はカナダ生まれなんですね。
すご~い!!
カナダのレークランド事情はどうなんでしょうか?
私は、海外のレークランドをネットでしか見たことがありません。

では、ルーク君に会える日を楽しみにしていま~すconfident

>mamiさん、

カナダでもあまりメジャーな犬種ではありませんでした。
でもいいブリーダーさんに出会えたのでほんとによかったと思います。

こちらこそ、会えるの楽しみにしています。

カナダでも、やはりレークランドは少ないのですね。。。
海外では日本人は低く見られると聞きましたが、良いブリーダーさんに出会えて良かったですねhappy01

では、失礼します♪

〉mamiさん、

カナダのレイクはアメリカ系の子が多いので、比較的穏やかなんですよ。
私にはちょうど良かったです。

You are so awesome! I do not suppose I have read through anything like that before. So nice to discover somebody with unique thoughts on this topic. Really.. thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality!

Whats up this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated! blogesaurus.com quest protein bars

I have been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts on this sort of house . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site. Studying this info So i am happy to express that I've a very just right uncanny feeling I came upon just what I needed. I such a lot surely will make sure to do not fail to remember this site and provides it a glance on a relentless basis.

An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this subject here on your blog.

hey there and thank you for your information - I have certainly picked up anything new from right here. I did however expertise some technical issues using this site, as I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your high quality score if ads and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my e-mail and could look out for a lot more of your respective interesting content. Ensure that you update this again very soon.

Hello, I do think your website could be having internet browser compatibility issues. When I take a look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic site!

Can I simply say what a comfort to find somebody that truly understands what they're talking about on the net. You actually know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people really need to read this and understand this side of your story. I can't believe you aren't more popular because you surely have the gift.

Hi, i believe that i noticed you visited my blog thus i got here to return the want?.I am attempting to in finding things to improve my site!I suppose its adequate to make use of some of your ideas!!

Howdy, There's no doubt that your website may be having internet browser compatibility issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic website!

Hi there, I log on to your new stuff daily. Your story-telling style is witty, keep it up!

Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

Post a comment

(Not displayed with comment.)

« あけましておめでとうございます。 | Main | ルークのオビ。 »

June 2017
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Recent Trackbacks

無料ブログはココログ